Wednesday, January 12, 2011

tak sabar dahhhh

Assalamualaikum semua blogger / reader..rindu nyer nak berblogging semula.nape la liat sgt tgn ni nak upload / menaip?????huh..semenjak keluar anak no 2 ni..malas makin menjadi2..huk2..maybe sbb bz dgn rumah tangga..anak2..kerja..arghh..stress kejap..

Tapi bile balik rumah..tgk anak2..sejukkkk & lapang balik dada..alhamdulillah..dorang membesar di depan mata..hikhik..Sebenarnyer, kami sekeluarga(keluarga belah mertua) dah x sabar2 nak fly..fly.. ni..vacation kami sekeluarga yg pertama utk tahun 2011 ni.kami akan ke negara di bawah bayu...pewittttt..

Untuk betul la anak2 zaman skrg eh?kecik2 dah berpeluang naik kapal tobang..betuahh..betuah..kite dulu tgk kat langit je..pastu lambai2 sendiri..smp kapal tobang tu ilang masuk awal..huk..huk..so,mood utk kerja x semeriah mane la..sbb mood dah swinggg utk vacation..ahaksss..

korang x pegi bercuti kemane ke 2011 ni???mesti ade punyer kannn..hurm..insyaallah kami akan ke sana pada 21hb jan - 24hb jan 2011..doakan kami semoga selamat pergi dan pulang yer...:)

nantikan kedatangan kami yer KK..:)

me,

11 comments:

eLYies said...

aku ikut yer...masuk dlm beg ko..hahahha

el said...

sya nti belikan aku souvenir eh jgn lupa taw...

Nur Syafawati said...

yies..ko leh ikut..tapi smp KLIA je la..smp kat tempat scan beg ko di tendang keluar..syuhh..syuhh..kahhh

el..survenior ape ko mau??sotong paul ker??ke ko nak aku bwk balik pasir dari sana??kui.kui

Mommy Prince said...

auw..i pun tak sabar nak ke KK nih.ehheh

Nur Syafawati said...

nik..ala..u dah sonok ke langkawi..i jeles u!!!huk..huk..nanti aku balik..aku story ape yg menarik kat sane ye noks!!!!

Bibu said...

pastikan buat itinerary + costing hehehe tuk vacation berhemah hahahah..slamat bercoti noks

fazilzura said...

wah syok hang ... haku je x penah fly away lg..

* beb , belikan magnet peti ais , aci dak ?

Lyana said...

syoknye....nak ikot...uhkuhkuhkk

A.I said...

WAHHHHH...syapak & family nk naik belon g sabah la. syioknya kowang ni gi holiday. aku tompang gumbira je(^_^)

Fiza Nordin said...

wahhh ke sabah ba....

i'allah aku pun nak fly2 away feb nnt... sik sabar juak tek! eh, betui ke ni???? kakakaaa belasah je la labu!

"moga selamat pergi & kembali ye sya :D"

Nur Syafawati said...

TQ SEMUA..PADA YG DOAKAN KAMI..TQ.TQ.TQ..vavava..x sabar sudahhh...bak kate dina "mak,bile kite nak pegi sabah bahh ni?"kahhhh