Thursday, July 29, 2010

HASIL CEK UP SMALAM


Salam.
Semalam aku gi cek up..baru 2 minggu lepas pegi..smalam kena pegi lagi..maklum la..dah trimester 3 ni..kena la 2minggu sekali..uhuk2..mcm biase..perkara yg paling aku takuti..KENAIKAN BERAT BADAN!!!

tapi tanpa di duga..berat aku smalam turun 0.5kg!!!OMG..X PERCAYA!!WHAKAKKA..adakah sebab aku blum mkn tghari lagi mase timbang tu??hurm..posibble jugak..2 minggu lepas bukan main..naik smp 2.5kg..huhuhu..tapi nurse kate naik 2kg tu normal..

smp2 umah mil aku, cite la kat dia..dia ckp.."slalu kalau berat turun akhir2 ni..dah nak banak tu" aku dlm ati .."ha????yeke..xkan kot..lambat lagi edd aku..tapi aku pun dpt rase la..mcm aku banak awal je..huhuh..awal2 gak la..tapi jgn la bulan pose..lepaskan la raya dulu..uhuk2..ni la hasil nyer smalam...

korang nampak x penurunan sebanyak 0.5kg dlm mase 2 minggu..whakkaka


mak yong

4 comments:

el said...

OMG aku percaya lahhhhhhhh sbbnya dulu pun aku begitu jugak so x heran lah hahahahaha...bg ko sure terkejut..xpelah pengalaman..hehehehe

gamaknye ko x g mkn takut berat naik kan kan kan kan..pas timbang sure cari food hahaha

Nur Syafawati said...

kahhh..el,sblm ni aku x pernah turun..slalu naik je..kahhh..harus la lepas cek up cari food..mlm trus cari pizza ko..extra cheese lagi..whakkakaka

ayien78 said...

sya...apa la sgt berat di ketika mengandung..sbbnya tu kan lesen utk kita gemuk seketika... hehehhe yg patut panik mcm aku ni..lepas beranak bukan tuwun..makin naik lagi adala... yg tu patut heran..
** sukala tgk mak yong semua berseri2

~~ciklinn~~ said...

woiiiii baguss tu leh turunn.... aku kalo dah naik masa pegnant mmg takpernah nak turun2.... lani pun duk gumuks lagi nie...

dikkkkkkkk sgt windu sama kamu..... lam akita tak borak2.. tenettt aku mcm han$%^&.....