Wednesday, September 1, 2010

37 minggu dah weh!!!

Salam..
arghh..malas nyer nak update..tapi nak update gak..hehehe
aku masih blum banak yer kawan2.masih di sini..mengharapkan diberi kesempatan utk merayakan hari raya aidilfitri tahun ini..huhuhu..korang doa2 la aku beranak lepas raya yer!!!dpt raya pertama pun jadi la..kalau x kempunan mak noksss...whkakakakka

begini la keadaan pewot aku skrg...37weeks...huhuhu..agak beza dgn yg dulu...time dina dulu kecik skit..kali ni maybe dah ngembang kot...lebor x tentu hala..hehhee..

sesungguhnyer aku x sabar menanti kehadiran anak no 2 aku ni..x kisah la ape jantinanyer..janji sihat walafiat..huhuh..dah rindu nak cium2 bb newborn..rindu nak netek kan bb..rindu nak suruh dia gigit2 tgn aku..rindu semuaaaa nyerr!!!!!hehehe...anak sulung aku pun dah 3y+..wat mase ni..dia sukekan bb...tapi bile dah kuar esok,x tau la mcmane gayanyer..harap2 dia sayang la kat adik dia nanti..hurmmmmmmm...

esok aku ade cek up( dah kena cek up seminggu skali dah...)..harap2 xde ape2 masalah la..mcm sblm2 ni..doakan yg terbaik buat aku dan bb ni yer :)

mak yong x sabo nak meletop,

7 comments:

elly @ suely said...

besonye wei.... ape pon semoga sumenye selamat ye sya... amin....

el said...

tu lah besonye perot hang kali ni ...tu dia memboyot ke depan hehehe
ape2 pun ko sihat n bb sihat
semoga semua berjalan ngan baik dan selamat ok dear...
pas ni ko jd ibu yg bz bz bz :0

Nur Syafawati said...

suely..mmg beso dari dina dulu...stretch mark bersepah2..nasib x itam..putih je..kahhhhhhh...tq suely..doakan aku yer!!

el..aku x tertanggung dah..bb pun sgt aktif ni..harap2 semua lancar la..huhuh..menjadi ibu yg bz yer?takut pulak aku dgr..kahhhh..tq el..doakan aku pushhh bersungguh2 yer!!

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

hehehe aku pun tak sabor
rindu dengan bau bebi :)
semoga ko selamat bersalin shafa

Fiza Nordin said...

perghhhh bolat memboyot! alahai rindu lak raso erh time2 bolat memboyot nih....

A.I said...

mak aiii..dh mcm nk meletop benar aku tengok! hahaha...

kau take care k..

ayien78 said...

Mak aiii... seyes semangat size baby ko nanti ni sya... tapi aku suka tgk sbb seksi beb hehehehe... peyut beso tapi bdn kus smgt keding jek..... moga2 ko sempat beraya dipagi lebaran.... nanti kitaorg dtg melawat ekkkk