Thursday, August 16, 2012

selamat hari raya..maaf zahir batin..

Utk menghilangkan kekusutan dijiwa...aku jahit manik kat baju kami 3 banak...aku mmg dah tempah awal bj ni..raya sblm ni mmg x penah anta tempah bj raya..memandangkan umah i byk anak dara...so sedondon la kami...en suami la xde geng...cian dia..lain tahun sye kasi geng kat awk ye!wekkk..

Aku kusut skrg ni...lagi bape hari nak raya...mak aku masih di hospitall..hampir sebulan mak dok sepital..mood raya mmg dah kelaut...tapi sbb anak2..aku gagahkan jua...skrg ni tgu green lite doktor je jumaat ni..kalau result darah mak ok..mak boleh balik rumah...kalau x...mmg raya kat hospital la jawabnya..cian makk.. :(
Published with Blogger-droid v1.6.9

1 comment:

Bibu Wilda said...

alahai..sedey aku dgr syapak :(
Tape tahun ni ko masak ok. Mungkin hikmah di situ. Selalu kita balik mak. sume mak dah siapkan. Anak2 tinggal makan (itu aku ler).Kadang pikir dah sampai masa kita pulak persiapkan tuk derang. Aku doakan mak ko makin sihat,sembuh ye.Ya Allah, ko sembuhkan dan berikan kekuatan pada mak Syapa.Selamat Hari Raya , Maaf zahir Batin. Lama tak jumpa kite kan?