Thursday, August 2, 2012

banyaknya keluar!!

Tadi tghari mcm biasa pegi hospital..x sabar nak tgk progress mak..sbb smalam mak kena buat ultrasound n tebuk perut utk keluarkan air dlm perut tu..

Smp je kat hospital..ayah,abg aku baru smp..ade jugak makcik n sedara aku dtg melawat emak..menda 1st aku tgk perut emak..trus aku pegang...eh,dah kempes!dan lembut..x keras mcm sblm ni...alhamdulillah...byk jugak air yg keluar lepas doktor tebuk perut tu...

Mak ckp mlm tadi baru lena tido..dah x senak lagi..aku tgk mak pun dah x cungap2..pernafasan mak normal..tapi still kena pakai oxigen jugak sbb paru2 mak masih ada darah beku lagi...

Gambar yg dlm pack tu la air yg tersumbat dlm perut mak...dari mlm tadi smp tghari tadi ada dlm 4-5 liter kot yg keluar...punye la byk...harap2 esok mak semakin pulih...x sabar nak tgk mak sihat mcm biasa..
Published with Blogger-droid v1.6.9

2 comments:

A.I said...

Byknye syapak!! Tp lega la kan? bila tgk mak dah beransur ok gitu. dia pon dah tak sesakit mcm sebelom ni. semoga makcik cepat2 sembuh ye..

Niza K. said...

alhamdulillah. emm btol.. xsabar nak tengok mak njang sehat macam biasa. ceria n bertenaga!