Friday, January 13, 2012

PESANAN CIKGU!!!

Assalamualaikum... persekolahan dah start 1 minggu..alhamdulillah, so far kakak dina xde masalah..ari2 nak pegi skolah..tiap2 pagi bising2 suruh anta ke skolah walhal dia skolah petang..hurm..sedih gak la aku kan..x dpt nak anta n amek dia pergi dan balik skolah..skolah masuk kul 1230 tghari balik kul 430 ptg..mcmane aku nak pegi n amek????terpaksa la atok nyer anta n amek..tq atok!hehehe

ari kedua skolah..dina bgtau "makkk.. cikgu pesan besok x payah bawak beg! x payah bawak bekal, x payah bawak air! semua cikgu bagi!"

waahhhh..sonok nyer la..x kelam kabut aku nak siap2 kan dia(walaupun mmg x dpt nak siapkan dia) sob..sob...mase hari orientasi ari tu..cikgu dia ade bgtau..KEMAS punyer peraturan..KEMAS hanya akan bagi buku2 kat murid pada bulan ke 3 ( March) . so, selama 3 bulan pertama, dorang xkan blaja pakai buku la..ade teknik lain cara dorang mengajar..mcm baca doa, mewarna, melukis, bermain, menyanyi dan lain2..

ok..3 bulan ni dina gi skolah melenggang je la..tu sbb dia sonok nak gi skolah..ari2 balik keje aku tanyer dia.."arini kakak blaja aper kat skolah" dia ckp "mcm2 la mak..susah nak cite" amvoiii..jawapan anak aku... " ala..cite la pelan2..mak boleh tunggu" hehehe..pastu dia cite la..pup papp pup papp.. gosok gigi, mkn meehoon x pedas,lukis belon, warna apple,main gelongsor...belajar doa ... sonok makkkkkkkkkkkkkk" Alhamdulillah..dina seronok ke sekolah..



Your Name

4 comments:

el said...

seronok kan anak2 exsaited cite psl sekolah derang...
nape eh kena anto sekolah petang..sekolah pagi dah penuh ke?
aku ni kalo en. od keje pagi..aku lah berulang anto ngan amek..w/pun sedikit rushing n penat..aku sgt hepi dpt anto/amek abg danish sekolah

Nur Syafawati said...

el..skolah pagi utk 6 tahun..petang 5 tahun..huhuh..dia wat 2 sesi..aku sedih gile x dpat anta n amek dia..huhuh..kalau boleh mmg nak sgt anta amek dia je..maleh nak keje..tapi nak wat mcmane..kalau dekat ofis dgn rumah mcm ko ok la leh ulang aling amek..uwaaaaaaaaaa

Niza Dekja said...

hee. suka2! tp da msk skolah ni kan, dia rasa makin besau la tu :P

Bibu said...

heheh pot pet pot pet jawapan