Friday, January 6, 2012

kakak 1st day @ school

Assalamualaikum..Alhamdulillah, proses menyekolahkan anak sulung aku, Nur Syaza Irdina berjaya!!!hoyehhh..hehehe..seronok tgk kakak ke sekolah..mmg x sabar sungguh la dia..boleh di katakan anak2 yg seangkatan dgn anak aku ni mmg exited terlebih kan nak gi school..hehehe..mak pak nyer pun over gak..ngehhhh

Dina masuk tadika kemas kat au3, kramat...ada 2 sesi...pagi dan petang..pagi utk pelajar 6tahun..petang utk 5 tahun..aduhh..spoilll planning aku..aku mati2 ingat kan dina skolah pagi..skali petang plakk..huhuh..celaru skit la kan..yela..mane x nyer..pagi masuk 830 - 1230..kalau petang 1230 - 430ptg..susah la aku kalau petang..x dpt nak siapkan dia...nak jemput dia balik..huhuh...cian kakak...jadi, terpaksa la ayah aku yg jemput dia pergi dan balik skolah..nak wat mcmaner....kalau pagi tu..boleh aku trus anta dia..tghari pun aku boleh lari balik jemput dia..bile petang..langsung x leh wat ape..tapi minggu ni aku coti..aku sendiri nak anta dan ambil dia balik skolah..exited gak..hehehe


kakak dah siap nak ke skolah!!!!hehehe
1st day skolah dah dpt baju..trus try sarung..



baru dpt baju
ade jugak yg melalak..huaaaa
sblm balik kena berbaris..kalau x, cikgu x bagi balik..heheh

tu dia...adik baju pink tu..sgt manja dgn ibu dia...dina ckp "mak..kawan dina tu kan..x abis2 panggil ibuuuu..ibuu.....ibuuu.. je..cian dia kan" hehehe

berkumpul sblm balikk

cikgu tgh agihkan baju2 kat student2..muahhaha

skodeng dari tingkap luar...hehehe

haipp..cikgu suruh duduk..bukan main mainan laa


ceria kelas kakak...

ni la skolah kakak dina..blaja rajin2 ye sayang makk..
Your Name

3 comments:

el said...

betul tu sya..mak pak yg over nk g skolah muahahahaha..anak ok je siap suh kita balik..kahkahkahkah

abg danish pun sekolah taun ni..yelahkan sya..anak2 kita ssebaya...hehehehe

kt tadika danish tu pun ada sekolah petang..tp malaih aku nak berpetang2 bagai sat lagi xmo g sekolah plak..pagi2 oklah cergas skit..aku pun leh anto n amek..hehehe

ms anto danish sekolah rs aku xmo balik..nak je teman danish kt skul tu..xpuas tgk dia kt situ muahahaha..anak aku???xde dia heran aku kt situ ok kahhhhhhh

Niza Dekja said...

excited btol dina da skolah! clever girl!

Atie said...

kemain senyum jer si dina dapat gi skolah....belajar rajin2 yer dina.... :)