Thursday, February 18, 2010

x bape nak sihat..

adeh...skrg dah masuk 9 weeks..aku ingatkan xde ape2 perubahan fizikal akan terjadi kat badan aku..rupa2nyer aku silap..hahahha..aku still mengalami muntah2 jugak..tapi x sehebat dulu la...skrg ni aku sgt x lalu dok ofis ni..pening je kepala...ntah la..x tau naper :(

korang ade petua x nak ilangkan pening pale trimester pertama ni??adeh..x tahan la...

org mabuk,

8 comments:

♥♥Tinie♥♥ said...

huhu
biasalah kan di awal pregnant mmg macam ni kut

aku pun taktau petua apa, sbb kalau dh loya, apa pun tak jalan huhu
tido cara yang paling terbaik aku rasa hahahaha

Nur Syafawati said...

tinie...tu la..pale rase nak landing je ni..tapi sbb kat ofis kan..xkan nak membongkang je..x sedap pulak...akan ku gagahkan jua..huhuh

~~ciklinn~~ said...

tak dok petua...kalu ada idaklah aku pun mabuks2 selama 6 bulann woooo.....huhuhuhhuhu

hihih ko baring2 jer kat opis tu... org paham nyerr ORANG MABUK

A.I said...

syiannye ini mak budak merah..

kau mintak la ngan doc ubat tahan muntah. pehtu kolom je asam ke..gegula ke.

el said...

nama pun peknen x muntah x loya x best la..hahahaha

Ibu Mifzal Arsyad said...

moga alahan ko cepat hilang..

ayien78 said...

sya..baca topik ni teringat aku dulu... nk hilangkan loya abis segala atuk nenek jajan aku telan...asam, gula...

apa kata ko amalkan makan ice cream sundae mc d??? aku dulu mkn tu jek ... hilang pening sbb dpt mkn ice cream sedap

鐵板豆腐Fay said...

cool!i love it!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,情色,日本a片,美女,成人圖片區