Thursday, February 11, 2010

aku sgt malas!!

adeh..ntah kenapa makin nak beso pewot ni makin malas aku nak hapdate blog ni..sebenarnyer byk cite yg aku nak cite kat sini ..nak share dgn korang..tapi apekan daya...kat ofis mmg x la aku nak hapdate blog..kalau kat umah lak..kul 9 je aku dah slamat kebabom kat katil..huhuh..sgt2 mengantuk..maybe pembawakan budak kot eh...dulu sblm peknen aku slalu tido lewat dan kadang2 susah tido...tapi kali ni.mmg aku serrender!!kul 9 mata aku dah kecik..aduh..aduhhh..

skrg ni, aku dah masuk 2 bulan..so far xde lagi morning sickness.Alhamdulillah..selama 2 bulan ni aku MAKAN DAN MAKAN DAN MAKAN dgn jaya nyer!!!!!percaya dgn tidak je la.huh!!!pewot aku dah nampak ok.takut gak tgk..hahha..kalau 9 bulan mcmane la gayanyer..scary beb!!

Aku harap sangat kandungan kali ni x de ape masalah smp la masa nak bersalin nanti..Insyaallah..anak dara aku tu pun skrg dah besar..boleh di suruh itu ini.lega aku...dulu pagi2 sblm gi keje..mmg aku wajib la dukung dia nak ke kereta..tapi skrg pagi2 aku kejut gak dia..alhamdulliah dia bangun elok2..mintak susu..pastu jalan sama2 dgn aku ke kereta :)

aku kena ajar dari skrg..kalau x,esok dah kuar adik dia...xkan aku nak dukung dua2 kan??can u imagine that???maklum la..suami aku kan keje shift..pagi kul 6 dah kuar...nak mintak tolong angkat pun x dapek..xkan nak mintak tolong org gaji jiran sebelah kot kan?hahah..so,ku gagahkan jua la..

Minggu ni minggu sibuk buat aku dan laki aku..ke sana ke mari semata2 utk menjamin kesenangan anak dan utk yg bakal lahir nanti..kami harap segala usaha dan doa kami termakbul..Alhamdulillah,aku anggap ni semua rezeki anak dan anak yg bakal lahir ni :) insyaallah....

xde pe lagi yg aku harapkan selain dari keluarga bahagia. Akan aku doakan kalian2 di luar sana kebahagiaan dunia akhirat..begitu jua aku..korang doakan la kebahagiaan kami yer :)








Your Name

5 comments:

el said...

amboi mls eh sekali layout baru..cun gilakkkk aku suke...i like red..hehehe

kahh kuat mkn..besalah bby boy ni sure kuat mkn..hahahahaha

aku pun doakan yg terbaik tuk kamoo ok oraittt

fazilzura said...

mmg harus ler ko ajor dina bangun jln beb .. kang mau ko pengsan nak dukung dua2 nye sekali ... kang kuor plak ketui2 dia tangan ko .. cm hulk hogan plak ..

irma said...

jgn lupakan aku yer nanti..hehe aku nak NAIK..ngeh3...aku doakan ko..ko doakan aku yer...hhehe

Nur Syafawati said...

el...ko pun like red eh..heheh..same la kite..ahakss..wow..boy eh..lagi la i likeeeeeeee...huhuh...tq el..doakan aku yer

senior..tgn kaki aku mmg dah berurat2 pun weh..dulu bujang2 aku juat jalan..apetah lagi skrg :)

k.irma..kahhhhhhhhhh..boleh..meh balik sini dulu meh..

A.I said...

Aku doakan yang terbaik utk kau + family (^_^)