Tuesday, December 15, 2009

KOKE @ WANGSA WALK MALL WITH FAMILY



Tgh aman kat ofis ni..aku mencilok2 la haplod blog ni..pun cite dah basi gak..bulan lepas..kahhhh...tapi aku tetap nak upload jugak!x kira!nak gak!nakkkk!

hehehe..outing ni sempena mengepau duit gaji pertama adik ipor aku..zuhaili..hehehe..dia baru dpt keje bank..so, ni gaji pertama..lanje kami ke koke!!i likee!!!!ngeh..ngeh..walaupun sore aku sumbang sumbing...haku peduli ape??ade aku kisah!?!?janji aku puass..ahakss

sila la layan gambo kami di sana...mase ni kami x ramai..so,bilik kecik sudehhh...4 org je..pastu dtg sedara mara aku lak..tapi dorang bilik lain..4 jam kami dlm tu..9-12mlm..dina relax je plak..x sangka dia leh betahan smp 4 jam dlm tu..sejuk lak tu...trus aku belikan dia sweater kelabu tu kat FOS..hehehe..takut dia kejung nanti..!!!





bergambo depan koke


ni kak ipar aku ngan anak buah aku..



budak ni bergaya ngan sweater baru di beli :0


syahmi tgh duet ngan laki aku ni...
lagu letto, ruang rindu..ngeh.ngeh(lagu fav dina)


wah...mcm model masing2 posing...leh wat wallpaper ni..hehhe
yg tudung itam tu la lanje kami...tu adik..yg tudung ijau tu akak..:)


video

4 comments:

fazilzura said...

kahhh baru nak upload yk ..

tau arr rancak di ranjang Fb skang ... smp blog ko dh bersarang ler junior

ai said...

sonok ooo koke anak branak. dah lama x gi menYUMBANGkan sore..huhuhuhu

Nur Syafawati said...

senior...tu la...agak malas la nak tgu pic tu loading..kahh..aku x penyabar skit bab2 tgu ni..hehehe

kak ai..sila la kumpul ahli keluarga ko..sonok wooo

el said...

wahh pndi si syahmi tu koke eh..siap letto lg tu...wa caya sama lu la..hehehe
wahh CANTEK sweather dina...