Thursday, December 17, 2009

APE NAK BWK EH????


dina tgh fikir nak bwk ape nanti la..think..think..

Aku tengah fikir ni..ape nak bwk utk gathering closing 2009 momies.com jumaat pagi ni eh??hurmm..minggu ni sibuk lak kat ofis..x sempat nak chit chat ngan mak2 ayam tu..kahh..tapi korang x kisah kan kalau aku bwk ape2 je?janji makanan eh??still thinking nih..pada masa yg same..tgh x leh tido..sakit pinggang plak..saje wat entry ni..padahal xde idea (nak ngelak org ckp blog aku dah bersarang) ahaksss...

eh, korang..korang xde mention nak kena pakai baju ape kan???bukan pakai baju momies.com kite ke??pakai la..pakai la..rindu nak pakai baju itu...dah jadi mcm uniform kite la kan..tiap kali gath beso2 je kena pakai..i likeeeeeeeeee....

pada yg jauh di mata ..jgn risau..anda2 semua tetap dekat di hati kami2 yg semukim2 ni..hehehe..pada yg main kutu tu..harap2 cabut undi dgn adil yer..jgn ade yg nak sailang2 lak..aku cincang nanti...kecuali nak tukar suka sama suka eh??eh??uhuk...benor nyer aku x sabo nak jpe korangggggg mommies!!!!

Harapan aku persahabatan kite yg mulanyer dari alam maya trus ke realiti ni berkekalan la hingga ujung nyawa eh...dah bercicit2 esok pun kite still kawan..aku sayang korang semua..tempat ku curah suka duka..:D
kite jpe di sane nanti yer semua...:D

4 comments:

Mizz_Ila said...

aku suggest ko bawak la menu yg sesuai utk anak2.. nugget ke sosej ke ayam goreng ke?.. :)

el said...

bw mangkuk tingkat...ok sya
huhuhu kalo lah dpt join sekali best gak..tp aku mayb trun kl thn dpn...

fazilzura said...

syahdu betui entry mu junior

A.I said...

Insyaallah kita jumpa esok!!! hhrrrmmm...nk bawak donut ke yek? aku pon x kompom nk bwk apa. yg penting KUEH! muahahahaha

tp aku smp awal, brambus pon awal. ada keje sok..