Tuesday, November 20, 2012

apponiment orthopedic



salam...hari isnin lepas appoinment aku dgn hospital ampang..kena jumpa pakar tulang.kan aku eksiden bulan lepas..huhuhu..pasal tulang bahu yg retak ni la...

patut app kul 8pagi..biasa la aku..payah skit nak tepati masa ni..hehehe..kul 9pagi baru sampai sepital..amek nombor..2008..no sekarang 1950...ohh mmm geeee..ape ke gile ramai org nak cek tulang????adehhh





penat ke hulu ke hilir...kakak dina peneman aku..dia pun dah bosan...maka kami pun main timbang2..hehehe..jgn buat2 tekejut dgn berat yg melampau tu..ishh..menciikkk





agak2 korang...org ape yg taip arahan ni?? huhuh..simpan jadi simpah(akibat terlalu bosan menunggu)


dlm kul 11lebih baru no aku di panggil..pulak tu...dah jpe doktor..di suruh nye pegi x ray..adoiii...nape la x suruh aku x ray dlm mase 2 jam aku tungu tu???choiii betul sepital ni...

lepas 30minit dtg balik jpe doktor tadi..dia tgk la xray yg aku baru buat tadi...dia compare kan dgn bulan lepas nye..mmg ketara perubahanya!!!aku perasan!!korang perasan x???hehehe


dia refer ke doc pakar..katanya..bahu aku blum betul2 baik lagi..masih ade retak..so,doc nak jpe aku semula bulan januari 2013..tapi pada masa yg sama..dia bg appoinment utk aku buat fisioterapi plakk..dah nak kena exercise plak kan...bedal la..asal aku boleh sihat mcm biasa..insyaallah..dgn izin Allah..




peneman setia aku...kakak dina.. :)
mase tgh tgu doc gi refer kat pakar..dia dok borak dgn aku..

dina : mak..ni meja doktor ye?
aku : a ah la..yg tadi cantik tu doktor la..baik kan dia?
dina : a ah baik..tapi dina lagi baik..
aku : yela tu..kuat merajuk baik ke??
dina : mmg la kena merajuk..kan dina nak jadi doktor!
aku : owh..mcm tu ke ( aku x tau nak jwb apa sbb jawapan dia tiada kaitan)
        "dah duduk diam2.krg doktor dtg dia cucuk kakak"
dina : dina cucuk doktor tu balik..hahaha






No comments: