Friday, May 7, 2010

ella bertunang..

Salam..entry lapuk..kahhh..tapi nak upload gakkk...
24hb april lepas..bertunang la salah sorang adik ipar aku..huhuh..Zuhaila @ ella..dorang ni kembar..tapi yg tunang ni kakak nyer..adik neyr blum lagi..x tau la pulak bile..huhuh..

aku malas cite panjang..korang layan gambo je la yer..hehehe..
Tahniah di ucapkan pada Zuhaila & Kairul ..selamat menempuh alam pertunangan dgn tenang...huhuh..




pic cake buat mereka..


anak dah menantu..hehehe


mereka sekeluarga..


ni dari pihak perempuan...9 dulang..


ni blah lelaki..berbalas 21 dulang..huhuh..byk gilakk


ella& kerol.

si kembar yg sweet...ella & elly


mak handam terlampau
kak ai
xkan x kenal kot???

sebelum...


selepas...2 thumb up buat kak ai..mmg malatopp


heheh..ni extra job utk dia..foc je..kahh


gaya riak seorang mak handam ter over!!


dina & sofea


gift present best ever..aku suke..chocolate yg printed nama pasangan..huhuh




mak yong..

2 comments:

Anonymous said...

ceh junior , aku ingt kan ELLA awek rock tu ..

oh diorg kembo yek .. kembor seiras.. besh nye..

** over tui ler tukang make up terlampau tu beb

A.I said...

oooooooo..aku kenal sgt dgn mak handam terlampau tu. isk isk isk...

maka dgn riaknya, aku nak curik gmbr mak handam ngan peti mekapnya itew. boleh? kalau tak boleh pon harus dibolehkan jugak! ahaks!