Tuesday, September 10, 2013

Ayahku kawin lagi..tahniah ayah

Salam..kalau blog ni x bersawang..bukan la blog syafa..hehehe..mcm saya ckp sblm ni..kalau ade coretan penting nak dikongsi dan diluahkan..baru la saya melekat kat sini..

amboi..bukan main romantika di amour ayah ku..hehehe

Dgr tajuk pun dah boleh paham ape yg saya nak cite kan??yee...ayah saya en.shamioon dah selamat diijabkabul kan dgn pilihan hati dia pada 1 september lepas..dan majlis nye pada 7hb yg baru lepas ni..alhamdulillah..semuanye selesai..saya dan adik beradik ayah berbahagia dgn org baru..serta tak lupa pada kamu adik beradik..mcmane bahagia pun kami...x sesekali melupakan arwah emak yg tersangat kami rindukan..alfatihah buat arwah emak..


Gambar mase hari pernikahan.. 1 sept 2013





my new family member..welcome acik.




rombongan dari penang / kedah..adik beradik ayah



masam je apsal..

nyanyi jgn x nyanyi..


Emak..kami izinkan ayah kawin bukan sbb kami lupakan emak..tapi kami fikirkan tentang ayah..mkn minum dia..kesihatan dia..dia mmg perlukan teman utk uruskan segala hal berkenaan dia..mcmane yg emak lakukan dulu..mcm tu la kami nak acikr tu lakukan..kami nak tgk ayah gembira..sihat..berisi mcm mase emak jaga ayah dulu..alhamdulillah..jodoh ayah kuat dgn makcik tu..kami sentiasa mendoakan kebahagiaan mereka...
Gambar pun x bape nak byk..x moh la beriya sgt kan..asalkan tgk ayah happy sudah la..tu dah cukup..

2 comments:

Anonymous said...

Inilah yang terbaik sebenarnya. Dan percayalah, tempat arwah mak tak kan ada penggantinya di hati anak-anak. saya juga telah kehilangan mak tersayang pada 27/5/2013 yg lepas, dan jika ayah sy nk berkahwin lain kami adik-beradik juga tak kan menghalang. kesian dan sedih tgk keadaan ayah sekarang, dia terlalu sunyi juga mungkin sbb dia rindukan Mak!


Al-Fatihah utk mak disana =(

Niza K. said...

Btol. Xkn ada yg dapat ganti tempt arwah mak njang yang sgt2 dkasihi kerana keperibadiannya. We miss her so much, kak. Tp pak njang perlukan teman. Kesihatan dan kebahagiaan dia kebahagiaan kita kan. Semoga Allah berikan kemudahan untuk semua.